9 Mayıs 2011 Pazartesi

Korku

Geçen sene bu günlerdi,bir akşam üstü ofisten çıkarken bahçıvanımızın suratı kireç gibiydi.Sordum.Hayırdır Kemal abi dedim.Büyük bir yılan gördüğünü , korktuğunu anlattı.Neyse ben evime gittim.Ertesi gün ofise en erken gelen kişi bendim.Bir gariplik vardı bahçede.Ortalık olağandışı bir haldeydi.

Tam anlayamadım.Kemal abi bahçenin köşesinde oturuyordu.Hayırdır abi noldu buraya dedim.Analatmaya başladı...

  -Herkez gittikten sonra korkarak kazmayla çalışmaya başladım,ama aklım yılandaydı.Korkuyordum.Bir ara kazmayı bir yere vurdum."Tısss" diye inceden yılan sesi geldi,bende korkuyla,can havliyle "tıss" sesi gelen yere daha kuvvetli vurdum yılanı öldürmek amacıyla.İkinci darbemle üstüm başım ıslandı.Hiç bir şey anlamadım,yılanın zehrimi diye üstümü incelerken su olduğunu ve bu suyun iki metre yukarı fırladığını farkettim.10-15 saniye sonra su borusunu patlattığımı anladım.Meğer ilk "tıss" sesi boruda açtığım ilk çatlaktan gelmiş.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder