13 Ekim 2011 Perşembe

Garajları seviyorum


Benim artık biraz umudum var. Güzellik yarışmalarında bu sene dünyada savaşlar olmasın diyen sarışın genç kızın dileğine azıcık inanıyorum.

Kapitalizm olduğu sürece olamazdı daha önceki inancım.Şimdiki sebebimde kapitalizm.Vahşi kapitalizm.

Eskiden dünyanın en zenginleri silah endüstrisiydi.Ve ekonomik krizden çıkmak için bu endüstriyi hareketlendirmek gerekiyordu.
Evrendeki çoğu savaşın sebebiydi bu.Bunun için savaşlar çıkıyor insanlar ölüyordu.
Ama beni birazcık umutlandıran şey 40 yıl önce garajlarda çalışmaya başlayan sivilceli ergenler.
Artık onlar zengin yada onları takip eden yeni ergenler dünyanın en zengini.
Onların para kazanması için birilerini ölmesine gerek yok.

Sadece birilerinin google da bir şey araması veya başka birinin facebookta arkadaşlarıyla birşey paylaşması yada başka birinin Ibilmemnesiyle birşeyler yapması yeterli.

Yine kapitalizmin vahşi kuralları,yine rekabet ama en azından sektörün kaydığı nokta umut verici.

Garajları seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder