6 Aralık 2010 Pazartesi

İzmir'de Saklı Kalmış bir Cennet


Hafta sonu bir eğitim münasabetiyle Urla'daydım.Urla bölge eğitim-araştırma ve uygulama merkezinde.Burası bir ada.Adayı karaya bağlayan bir yol yapılmış ve o yol sayesinde adaya ulaşılıyor.
Adaya sağlık bakanlığı hastane ve sosyal tesis yapmış.

Sosyal tesis yıllarca sağlık bakanlığı bürokratlarının tatil yeri olmuş.Yakın zamanda bu uygulamaya son verilmiş ve burası eğitim merkezi olarak ilan edilmiş.Tabi bürokratlar bundan rahatsız. Eskisi gibi olması için kulis faaliyetleri devam ediyor.

Tesis ada da olması münasebetiyle deniz kenarında ve çam ağaçlarının hakim olduğu güzel bir bitki örtüsü var.
Dinlendirici ve huzur verici.Bir kumsali ve sahilde yürümek için parkuru mevcut.Tabi denizden uzaklaşıp ağaçlar arasında yürümek içinde başka bir parkuru daha var.Voleybol sahası da mevcut...


Eğitim tesisinde tek başınıza kalamıyorsunuz.İlla bir eğitim organizasyonu şeklinde gelmeniz ve en az 20 kişi olmanız gerekiyor.Bu organizasyonlar resmi bir kurum tarafından düzenleniyor olması da gerekmiyor.Yirmi arkadaş toplanıp gidebilirsiniz:)Tesisin teknik alt yapısı yeterli.
Toplantı salonlarında her türlü teknik malzeme ve ortam eğitimlerin kalitesi düşünülerek tasarlanmış.Tabi tek kusuru salonların deniz kenarında olması ve tarifsiz şahane deniz manzarası sürekli aklınızı çelmesi.

Her katta personel toplantı aralarında sıcak soğuk ikramları hazırlıyorlar.Yemekler sabah öğle akşam şeklinde ve ortalama bir kaliteye sahip.Suit odalar vardı ama biz iki kişilik odalarda kaldık.Odalarda kalorifer yanıyordu ve pencere açık yattık.Odalarda ayrı duş ve tuvalet var.Eski bir bina olmasından dolayı bazı eksiklikleri olmasına rağmen kabul edilebilir seviyededir.Ücret olarak dışarıdan inanılmaz ucuz olan bu tesisin bürokratların tatil yeri olmamasını ümit ederim.Böyle huzur verici,eğitime vakfedilmiş bir ortamı hazırlayanları da kutlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder