9 Şubat 2011 Çarşamba

Sinema Salonu Işıkları

Daha önce bahsetmiştim sinema salonlarının ışıklarının film bitmeden önce açılmasının neden beni rahatsız ettiğini.(http://kusurbenimimzamdir.blogspot.com/2011/01/sinema-salonlar.html)

O postda bahsettiğim gibi ben bunun belirleyicisinin sinema salonları işletmecileri olduğunu sanıyordum.Bu yüzden gittim Forum Bornova içindeki AFM sinemaları yöneticisiyle konuştum ve düşüncelerimi onada ilettim.Onun bana söyledikleri daha ilginçti.

Işıkların açılmasından onların hiçbir gücü ,yaptırımı, etkisi yokmuş.Film şeridi üzerinde sensörler varmış.Ve film yapımcının sensörü koyduğu dakikaya gelince otomatikman kendiliğinden açılıyormuş.Yapımcılar neden böyle bir şey yaparlar bilmiyorum.En kısa sürede bir yapımcı görmeyi ve ona bunu sormayı sabırsızlıkla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder