17 Ocak 2011 Pazartesi

Bornova Aşık Veysel Rekreasyon Alanı

Uzun zaman önce açılmasına rağmen fırsat bulup gidememeştim bornova'nın  bu yeni yeşil alanına.Yaklaşık 245 dönüm üzerine kurulu alanda birçok tesis var.

Girişte aşık veysel'in bir heykeli var.Benim sadık yarim kara topraktıra atıfta bulunulmuş heykel yapılırken.Çevre yeni yeni ağaçlandırılıyor.



 


Sürekli güvenlik görevlileri geziyor.Ben hiç bir seyyar satıcı görmedim ayrıca hiçbir kadın gelip "yakışıklı abim birşey gördüm falına bakıyım"  da demedi.Bir çok insan ağaçların arasında yürüyüş yapıyor yada çocuklarını gezdiriyor.

Alanın içinde 5000 kişi kapasiteli bir amfi tiyatroda mevcut.Ses ve ışık sistemleri hazır görünüyor.Aysel Feray'a iyi bir alternatif olacağa benziyor.Yazın  burada düzenli etninlikler olmasını dilerim.
 
 

                



  
Alanın içinde küçük çocuklar için oyun sahalarıda düşünülüş ve suni küçük gölcüklerde mevcut.






Yollara konulan banklar tahta görünümlü plastik yada betonlar değil gerçek tahtadır.Hatta tahta kokusunu seviyorsanız bugünlerde kesin gidin ,oturun o banklara.Çok güzel kokuyorlar.

Alanın içinde bir çok basketbol sahası,tenis kortu ve halı saha da vardır.









Alanda birde buz sporları salonu mevcuttur.Onla ilgili bilgileride en kısa zamanda yazmaya çalışacağım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder