3 Ocak 2011 Pazartesi

Mutlu Yıllar

Klişiler vardır.Yaza girerken selülitlerinizden ,göbeğinizden kurtulun sayfaları yapılır.Kurban bayramında diyetisyenler çıkartılır,çok önemli uyarılar yaparlar.Ramazan boyunca parça parça "Çağrı" filmi verilir.Kurban bayramında kaçan boğa , boğa yakalama timi ve acemi kasaplar olmazsa olmazdır.

Birde yılbaşı mesajları vardır.Yukarıdakiler gibi klişedir.Yeni haber yapmaya gerek yoktur.Aslında bir yıl öncekini versen kimse uyanmaz.Kim uyanacak bu boğa geçen sene kaçan boğaydı diye.Belkide öyle yapıyorlardır.

Yılbaşı temennileri hersene aynıdır.Aslında güzeldir niyeti enerjilendirmek.Ses halinde atmosfere salmak ama bizim yaptığımız biraz iki yüzlülük.

Yeni yılda barış istiyorum----->Eşinle,sevgilinle,annenle,babanla,çocuğunla,patronunla,çalışanınla,bakkalla,çakkalla kavga etmeden bir yıl geçirecen mi?Sen sadece bunu yapabilcen mi?Sen üzerine düşeni yapacan mı?

Yeni yılda sağlık istiyorum-----
>Düzenli yatıp,düzenli kalkıp,düzenli beslenecen mi? Sen sağlık için ne yapacan?

Yeni yılda bol para istiyorum-----
> Sen çalışacakmısın önce bunu söyle,üretecek misin?Bir fikrin var mı?Yoksa piyangoya mı göz diktin?.

niyetler,niyetler....Çok güzeller ama istediğimiz makro düzeydeki tüm dünyaya barış,huzur ..... falan istiyorum için mikro düzeyde biz ne yapıyoruz? Ben ne yapıyorum diye soruyormuyuz.

Tüm dünyada barış olsun ama ben yinede halı çırpan üst kattaki komşumla kavgamı ederim mi?
Bu enerjinin korunumuna aykırı hiç bir şey yoktan var olmaz.Barışı biz sağlıycaz.Sen önce kavga etmeyecen kaynananla,sonra bir yerlerde silahlar susacak.
Yoksa 2010'a attığımız gibi suçu 2011'de atarız.2012 , 2011 gibi olmasın deriz.Önce biz değişecez.Sonra dünya.Yoksa uzaydan birileri gelip değiştirmeyecek.Yoksa değiştirecek mi? 2012 de yaklaştı uzaylılar gelip dünyamıza düzen mi verecek .Sağlık mı getirecek?Birilerini mi bekliyoruz.Öyleyse iyi .Sayılı gün çabuk geçer .Ne kaldı 2012'ye şunun şurasında.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder