26 Ocak 2011 Çarşamba

Beni Türk Ustalarına Emanet Edin.

Ben bu ülkede yaşamaktan çok mutluyum.Dünyanın başka bir yerinde bu kadar mutlu olabileceğimi hiç sanmıyorum.Ama bazı anlar geliyor soğuyorum.Bazen trafikte,bazen sokaktaki çöpleri görünce ,çoğu zamanda insanlarda ki lakayitliği görünce.Özellikle birisine iş yaptırıyorsanız,Allah sabır versin.

Son 15 günümden bir kesit anlatayım.Benim evin banyosundan su aşağı evin banyosuna akıyormuş.Alt komşu geldi söyledi hemen ev sahibini aradım ev sahibi de bir "usta" ile birlikte geldi.O gün her yer bir dolgu malzemesi ile dolduruldu .Sorun kalmamıştır dedi "usta".Ev sahibi banyoyu kirlettikleri için özür diledi ve gittiler.Ben 3 gün banyoyu kullanamadım sonra banyo yu temizledim.Ertesi gün sabah "yeni usta" ve ev sahibi kapımdaydı.Suyun aşağıya sızması devam ediyormuş."Yeni usta" dan bir usta dedikodusu  dinledikten sonra banyoyu kıracaz dedi.Bende hafta içi anahtarı ev sahibine bırakıp işe geliyorum.İlk günün sonunda eve geldiğimdeki manzara aşağıdaki gibiydi.


Ama dedi "yeni usta" arızayı bulduk ustanız acemiymiş sorun çözüldü.Neyse tekrar kapattılar tekrar fayanslar döşendi.Bir dünya masraf."Yeni usta" garantisi benim abi dedi.Herşey çok güzel, alt kat,ben ,ev sahibi çok mutluyduk.Tabi ben 3 gün daha banyoyu kullanamadım.Ev de kullanılamaz durumdaydı.Evden 12 çuval hafriyat çıkmış idi.Bir temizlikçi mi alsam diye düşünürken kendim temizlemeye karar verdim.Bir cumartesi mi evi ve banyoyu temizlemek için harcadım.Yorgunluktan ölmüş durumdaydım, yattım.
Pazar sabahı acı acı çalan kapıya uyandım.Ev sahibi ,"yeni usta" ve"en yeni usta" kapımdaydı.Hayırdır dedim.Su hala aşağıya gidiyor dediler.Tekrar önceki gün temizlediğim eve ayakkabılarla girildi."En yeni usta" "yeni usta"'yı azarladı.Ve tekrar kırcaz dedi.Ben anahtarı dün tekrar verdim.Tekrar kırdılar banyoyu.Dün biraz rahatsızdım öğlen üç gibi "evime" gittim.Banyonun durumu aşağıdaki gibiydi.


"En yeni usta" nın teorisine göre ana bağlantıda sorun varmış ve bugün apartmanla ilgili bir yerleri daha kıracak.Ben ,alt komşu ve ev sahibi teyakkuz halinde bekliyoruz."En yeni usta" problemi bulacak ,banyo tekrar yapılacak.Ben tekrar temizleyeceğim.İnşallah bu döngü bu noktada son bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder